مدافع مس رفسنجان: در آینده از ربیعی بیشتر خواهید شنید، مقابل استقلال دست و پا بسته نیستیم

به گزارش پزشکی مدرن، مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد آنها مقابل استقلال تیم دست و پا بسته ای نخواهند بود.

مدافع مس رفسنجان: در آینده از ربیعی بیشتر خواهید شنید، مقابل استقلال دست و پا بسته نیستیم

مجید نصیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: به بازیکنان مس خسته نباشید می گویم که نمایش خوبی در این بازی داشتند و خدا را شکر که توانستیم سه امتیازی مهم در زمین خودمان بگیریم. صنعت نفت تیم خوبی است، ولی ما تیم برتر زمین بودیم و با شایستگی سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره بازی بعدی تیمش برابر استقلال تهران خاطر نشان کرد: بازی با استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و مطمئناً تیم ما با انگیزه بالا قدم به این بازی خواهد گذاشت. استقلال تیمی بزرگ و قابل احترام است و در زمین خودش به چیزی جز برد فکر نمی کند، ولی ما هم برابر آنها تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود. هدف ما این است که کیفیت خوب مان را در این بازی هم نشان دهیم و از استقلال امتیاز بگیریم.

نصیری که دو فصل پیش از گل ریحان به مس رفسنجان آمد در خصوص موقعیت خودش در این تیم و قرار گرفتن در ترکیب ثابت مس گفت: فصل گذشته کمتر بازی کردم، ولی سال جاری شرایط بهتر است و کادر فنی هم خوشبختانه به بازیکنان جوان بها می دهد. خیلی خوشحالم که با یک مربی بادانش مثل محمد ربیعی کار می کنم و در آینده از این مربی بیشتر می شنوید. من هم کوشش می کنم تا بازی به بازی پیشرفت کنم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 1011

به "مدافع مس رفسنجان: در آینده از ربیعی بیشتر خواهید شنید، مقابل استقلال دست و پا بسته نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع مس رفسنجان: در آینده از ربیعی بیشتر خواهید شنید، مقابل استقلال دست و پا بسته نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید