فارس من، سازمان فناوری اطلاعات به 7 مطالبه مردمی پاسخ دهد

به گزارش پزشکی مدرن، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به 7 موضوع مطالبات مردمی در حوزه شبکه های مجازی، به رغم پیگیری های مکرر خبرنگاران پاسخی نداد.

فارس من، سازمان فناوری اطلاعات به 7 مطالبه مردمی پاسخ دهد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند از طریق آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مسائل را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرنگاران موضوعات مختلفی را در حوزه شبکه های اجتماعی مطرح کرده و از خبرنگاران خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در 7 مطالبه مردمی موضوعاتی شامل : ضرورت نظارت بر عملکرد فروشگاه های اینترنتی ، چرا به محیط ناامن هورسا نظارت نمی شوید؟ ، پهنای باند و سرعت پیام رسان های داخلی افزایش داده شود ، ضرورت دسترسی به تلگرام بدون نیاز به فیلترشکن ، راه حل افزایش کیفیت نرم افزارهای داخلی چیست؟ ، حجم آپلود و دانلود پیام رسان های داخلی را افزایش دهید و پشت پرده افزایش پهنای باند اینترنت چیست؟ از سوی مردم مطرح شده است.

براساس این گزارش، خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوعات را در دستور کار قرار دادند. بعد از چندین بار تماس تلفنی و گفت وگو با روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات که قرار شد موضوع را پیگیری و پاسخ مطالبات مردمی را بدهند. متأسفانه هیچ پاسخی بعد از بارها تماس تلفنی از سوی سازمان فناوری اطلاعات به مطالبات مردمی داده نشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 121

به "فارس من، سازمان فناوری اطلاعات به 7 مطالبه مردمی پاسخ دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، سازمان فناوری اطلاعات به 7 مطالبه مردمی پاسخ دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید