عذرخواهی کارمند جنجالی که با جسد مارادونا عکس گرفت

به گزارش پزشکی مدرن، به نقل از نشریه دیلی میل، هویت سه فردی که با جسد اسطوره فوتبال آرژانتین در تابوت باز او عکس سلفی گرفتند، معین شد.

عذرخواهی کارمند جنجالی که با جسد مارادونا عکس گرفت

عکس هایی که این سه نفر گرفتند با توجه به ژست شان و لبخندی که یکی از آنها بر لب داشت، خشم مردم آرژانتین را برانگیخته است و به همین دلیل مقامات قضایی فوراً برای مجازات آنها دست به کار شده اند.

یکی از سه نفر دیه گو مولینا نام دارد (فردی که پیراهن سفید به تن دارد). او که مدیر خاکسپاری متوفیان در مؤسسه خدمات تدفین سپلیوس پینیر است یکی از دو نفری است که در کنار جسد بی جان اسطوره فوتبال آرژانتین ژست موفقیت گرفته است. همانطور که در یکی دیگر از عکس های مراسم انتقال پیکر مارادونا نیز معین است، مولینا در جایگاه عقب خودروی حامل تابوت دیده می گردد. او همان فردی است که بعد از انتشار عکسش در کنار جسد مارادونا، از سوی رئیس خشمگین مؤسسه سپلیوس پینیر اخراج شده است، البته گویا قبل از اینکه قراردادش با این مؤسسه فسخ گردد، خود او از بیم روبرو شدن با عواقب کارش اصلاً دیگر به محل کار برنگشته است.

علاوه بر این دیه گو مولینا که یکی از اعضای باشگاه آرژانتینوس جونیورز آرژانتین هم بود، به خاطر حرکت ناشایست خود از این باشگاه هم اخراج شده است.

به جز مولینا، دو فرد دیگر هم با پیکر مارادونا عکس گرفتند که یک پدر و پسر به نام های کلودیو فرناندس و اسماعیل ساله هستند. اسماعیل 18 ساله همان فردی است که لبخند و ژستش بیشتر از همه خشم مردم آرژانتین را برانگیخته است و اکنون پدر او از مردم آرژانتین و تمام کسانی که آزرده خاطر شده اند عذرخواهی نموده است.

کلودیو فرناندس به یک شبکه رادیویی در آرژانتین گفت: ما داشتیم آماده می شدیم که دیه گو را منتقل کنیم و پسرم هم از روی جوانی با آن ژست عکس گرفت. من از همه عذر می خواهم. من برای پدر مارادونا و همسرخواهر او کار نموده ام. وقتی زنده بود به او نزدیک بودم و هرگز یادم نمی آید که به او بی احترام نموده باشیم، چون دیه گو قهرمان من بود و هرگز قصد نداشتم که بعد از مرگش به او بی احترامی کنم. می دانم کاری که کردیم باعث آزردگی خاطر بسیاری از مردم شده و برداشت بدی از آن اجرا شده است. می دانم که این کار ما آنها را ناراحت نموده است. به همین دلیل من از آنها می خواهم کا ما را ببخشند.

در همین حال نشریه آ اس اسپانیا نوشته است حرکتی که کلودیو فرناندس، فرزندش و دیه گو مولینا و نوعی بی احترامی به پیکر مارادونا انجام محسوب می گردد، طبق قوانین کشور آرژانتین ممکن است برای آنها از حداقل هزار و پانصد دلار تا 20 هزار دلار جریمه نقدی به همراه داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 389

به "عذرخواهی کارمند جنجالی که با جسد مارادونا عکس گرفت" امتیاز دهید

2 کاربر به "عذرخواهی کارمند جنجالی که با جسد مارادونا عکس گرفت" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی کارمند جنجالی که با جسد مارادونا عکس گرفت"

1 دیدگاه

رضا 14 دی 1399

کارشون افتضاح بود مخصوصا پسره که اصلا بویی از احساس تبرده و پدره که پسرشو برده بالای سر جنازه

پاسخ به رضا
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید