صرفه جویی 30 میلیارد ریالی منابع وزارت میراث فرهنگی با بهره گیری از سیستم ویدئوکنفرانسی

به گزارش پزشکی مدرن، علیرضا طالبی، امروز پنجشنبه 30 بهمن 99 با اعلام این خبر اضافه کرد: با برگزاری 185 جلسه و رویداد در این وزارتخانه در دوران کرونا به صورت الکترونیکی و در مجموع 2476 نفرساعت در 9 ماهه امسال 30 میلیارد ریال صرفه جویی شده است.

صرفه جویی 30 میلیارد ریالی منابع وزارت میراث فرهنگی با بهره گیری از سیستم ویدئوکنفرانسی

او افزود: گستردگی جغرافیایی کشور و مدیریت متمرکز آن ها به منظور ارتباط موثر بین کارشناسان و مدیران سراسر کشور، صرف منابع اقتصادی بسیاری برای برگزاری جلسات و دیدار ها به دنبال داشت که هم اکنون بهره مندی از سرویس جلسات مجازی موجب ارتباط موثر و مداوم تمام کارکنان این وزارتخانه در سراسر کشور و حتی به صورت بین المللی شده است.

طالبی افزود: متغیر اصلی برای هزینه ها در جلسات مربوطه بستگی به تعداد افراد حاضر در جلسه دارد و مدت زمان جلسه نیز نقش زیادی در مورد هزینه ها ایفا نمی ­کند. چرا که در برگزاری یک جلسه، تغییری در جهت و هزینه های تردد به وجود نمی آید.

رِئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین نوع مدعو جلسه، هزینه ­های تردد بین شهری، اقامت، برگزاری جلسه، تردد درون شهری، حق ماموریت و هزینه ناشی از عدم حضور مدیران را از جمله هزینه های صرفه جویی شده منابع اقتصادی در راستای برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس برشمرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 538

به "صرفه جویی 30 میلیارد ریالی منابع وزارت میراث فرهنگی با بهره گیری از سیستم ویدئوکنفرانسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرفه جویی 30 میلیارد ریالی منابع وزارت میراث فرهنگی با بهره گیری از سیستم ویدئوکنفرانسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید