شکست الدحیل برابر الشرطه؛ راه برای صعود استقلال باز شد

به گزارش پزشکی مدرن، تیم الشرطه عراق در هفته پنجم رقابت های مرحه گروهی لیگ قهرمانان آسیا با حساب 2 بر یک الدحیل را شکست داد و امیدهای استقلال و الاهلی را برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها دو چندان کرد.

شکست الدحیل برابر الشرطه؛ راه برای صعود استقلال باز شد

به گزارش ایرنا، ملاقات تیم های فوتبال الدحیل قطر و الشرطه عراق در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 22:30 دقیقه سه شنبه شب به وقت تهران در استادیوم ملک عبدالله برگزار گردید.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که با الدحیل با هشت امتیاز در صدر گروه C واقع شده است و برای صعود به مرحله بعدی در رقابت با استقلال و الاهلی هفت امتیازی است اما در سوی مقابل الشرطه دیگر تیم این گروه، هر چهار مسابقه قبلی خود را واگذار نموده و هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعدی ندارد. ضمن اینکه ملاقات رفت این دو تیم با رجحان دو بر صفر نماینده قطر در گروه C خاتمه یافته بود.

بازیکنان الشرطه همان ابتدای مسابقه الدحیل را غافلگیر گردند و در دقیقه سوم توسط امجد آتوان نخستین گل این ملاقات را به ثمر رساندند و یک بر صفر از حریف قطری پیش افتادند.

در ادامه کوشش بازیکنان الدحیل برای به ثمر رساندن گل تساوی به نتیجه نرسید و در نهایت 45 دقیقه نخست این ملاقات مهم برای استقلال و الاهلی با رجحان یک بر صفر پلیس عراق خاتمه یافت.

بازیکنان الدحیل که نیمه دوم را هجومی شروع نموده بودند، بالاخره در دقیقه 57 مسابقه پیروز شدند از بهم ریختگی خط دفاعی الشرطه استفاده نمایند و با پاس عمقی معز علی را در سمت چپ محوطه جریمه الشرطه صاحب توپ کردند که پاس زمینی او به مایل اولنگا رسید و مهاجم کنیایی این تیم گل تساوی را به ثمر رساند.

در حالی که بازیکنان الدحیل توپ و میدان را در اختیار داشتند و برای به ثمر رساندن گل پیروزی کوشش می کردند، این بازکنان الشرطه بودند که صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ارسال بلند توپ توسط بازیکن این تیم به سعد ناطق رسید و او با ضربه سر توپ را به یاسین بازیکن شماره 29 رساند که او در شلوغی شش قدم با پشت پا توپ را به تور دروازه الدحیل چسباند و در عین ناباوری بازیکنان الدحیل، گل دوم الشرطه را در دقیقه 85 به ثمر رساند.

در نهایت و به رغم کوشش بازیکنان الدحیل، این مسابقه با رجحان 2 بر یک الشرطه به خاتمه رسید که با این نتیجه الشرطه نخستین پیروزی خود را در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بدست آورد و امیدهای استقلال و الاهلی برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها دو چندان شد.

استقلال و الاهلی عربستان 45 دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه) به مصاف هم می فرایند که نتیجه این ملاقات برای هر دو تیم و الدحیل از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است.

در حال حاضر الدحیل با هشت امتیاز و 5 بازی در صدر جدول گروه C واقع شده است و استقلال و الاهلی با هفت امتیاز و یک بازی کمتر به ترتیب در صندلی دوم و سوم جدول قرار دارند.

جدول گروه C

الدحیل / 5 بازی/ هشت امتیاز

استقلال /4 بازی/ هفت امتیاز

الاهلی / 4 بازی / هفت امتیاز

الشرطه/ 5 بازی / 3 امتیاز

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 656

به "شکست الدحیل برابر الشرطه؛ راه برای صعود استقلال باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست الدحیل برابر الشرطه؛ راه برای صعود استقلال باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید