شهردار کرمانشاه : سند 5 ساله چشم انداز توسعه کرمانشاه باید در سال 1400 اجرایی گردد

به گزارش پزشکی مدرن، دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه در جلسه آنالیز سند 5 ساله چشم انداز توسعه کرمانشاه که با حضور معاونین، مدیران مناطق و رؤسای سازمان های شهرداری کرمانشاه برگزار شدبا بیان این مطلب که تدوین سند 5 ساله چشم انداز توسعه کرمانشاه یکی اسناد بسیار مهم است و نباید در تصمیم گیری شهری سلیقه ای عمل کرد گفت: این سند باید بصورت علمی و تخصصی تنظیم گردد و مطالبات مردم کرمانشاه را نیز باید در آن مد نظر قرار داد چراکه درحال تصمیم گیری درخصوص زندگی مردم و مدیریت شهری هستیم.

شهردار کرمانشاه : سند 5 ساله چشم انداز توسعه کرمانشاه باید در سال 1400 اجرایی گردد

وی با بیان اینکه این سند تا سرانجام فروردین ماه سال جدید باید تنظیم و در سال 1400 عملیاتی گردد، اضافه کرد: مدیریت شهری را باید با برنامه پیش برد و ما در این سند باید بدانیم اکنون در کجا قرار داریم و سال 1405 در کجا خواهیم بود، باید بدانیم تا به امروز چه اقداماتی اجرا شده و تا سال 1405 چه اقداماتی صورت خواهد گرفت.

دکتر سعید طلوعی توضیح داد: این سند برکات زیادی دارد که حتی در اجرای پروژه ها، بودجه آن و روش اجرای آن نیز پیش بینی می گردد.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: تمامی مدیران شهرداری موظفند که با مشاور این طرح همکاری لازم را داشته باشند، نظرات و تجربیات را منتقل و یک سند قوی با برنامه ریزی درست ارائه نمایند.

وی درسرانجام با بیان اینکه باوجود مسائل مالی اما شهر کرمانشاه زنده و اقدامات زیباسازی شهر درحال اجراست گفت: در این سند باید مسائل مالی و حتی قصور مدیران نیز مد نظر باشد و از مردم نیز درخواست داریم ما را در تنظیم هرچه بهتر این سند کمک نمایند.

گفتنی است که در این نشست، مشاور طرح و مدیران مناطق و سازمان ها نظرات خود درخصوص تنظیم سند 5 ساله چشم انداز توسعه کرمانشاه را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 632

به "شهردار کرمانشاه : سند 5 ساله چشم انداز توسعه کرمانشاه باید در سال 1400 اجرایی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار کرمانشاه : سند 5 ساله چشم انداز توسعه کرمانشاه باید در سال 1400 اجرایی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید