آغاز درخشان علی کریمی با الدحیل

به گزارش پزشکی مدرن، ملی پوش ایرانی الدحیل در جریان فزونی شگفت انگیز تیمش مقابل الوکره پاس گل داد.

آغاز درخشان علی کریمی با الدحیل

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب بازی های هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الدحیل که برای نخستین بار علی کریمی را به عنوان هافبک در ترکیب داشت، از ساعت 15:45 امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه مقابل الوکره رده نُهمی نهاده شد.

الدحیل آغاز فوق العاده ای در این ملاقات داشت و در دقیقه 2 روی ارسال کوتاه و تماشایی علی عفیف از جناح چپ و ضربه ادمیلسون جونیور به گل رسید و تنها یک دقیقه پس از آن با حرکت انفرادی دودو و شوت محکم این بازیکن گل دوم را وارد دروازه الوکره کرد.

علی کریمی که از انگیزه بالایی برای درخشش در الدحیل و تثبیت جایگاهش در ترکیب این تیم داشت، در دقیقه 9 روی یک کار تیمی و پاس در عرض به داخل محوطه جریمه برای دودو، این بازیکن برزیلی را در موقعیت خوبی قرار داد تا او با شوت زمینی گل سوم تیمش را مقابل الوکره بزند.

ادمیلسون پس از زدن گل اول، پیروز شد سه بار دیگر در دقایق 10 ، 16 و 19 دروازه الوکره را باز کند تا شاگردان لاموشی با زدن 6 گل کار حریف شان را در نیمه اول یکسره نمایند؛ هرچند که محمد بن یطو در دقیقه 1+45 یکی از این گل ها را جبران کرد.

در نیمه دوم یاران علی کریمی پیروز شدند دو گل دیگر توسط المعز علی(پنالتی) و دودو به ثمر رسانند و به پیروزی پُر گل 8 بر یک خانگی برابر الوکره دست یابند تا 27 امتیازی شده و ضمن حفظ رتبه دوم جدول لیگ ستارگان قطر، اختلاف امتیازی با السد صدرنشین را به 8 امتیاز کاهش دهند.

علی کریمی که پیش از این با وجود نمایش درخشان در هفت مسابقه با پیراهن تیم قطر اس. سی در لیگ ستارگان گلزنی نکرده و پاس گل نداده بود، در نخستین بازی برای الدحیل که 66 دقیقه در زمین حضور داشت، پیروز شد اولین پاس گل خود در قطر را بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 476

به "آغاز درخشان علی کریمی با الدحیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز درخشان علی کریمی با الدحیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید