رویکرد جدید شهرداری بر عدم تراکم فروشی قابل تقدیر است، برای آموزش پیش دبستانی برنامه داریم

به گزارش پزشکی مدرن، استاندار تهران گفت: بنای ما همکاری با شهرداری تهران است و رویکرد مدیریت جدید شهرداری مبنی بر عدم تراکم فروشی قابل تقدیر است.

رویکرد جدید شهرداری بر عدم تراکم فروشی قابل تقدیر است، برای آموزش پیش دبستانی برنامه داریم

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی بعدازظهر سه شنبه در نخستین جلسه آموزش وپرورش شهر تهران در سال 99 طی سخنانی گفت: برای کشور توسعه یافته احتیاج به انسان های توسعه یافته است و این امر جز با داشتن نظام آموزش وپرورش پویا محقق نخواهد شد.

وی اضافه نمود: اتخاذ اقدامات پیشگیرانه در مدارس کاهش آسیب های اجتماعی بین دانش آموزان را به دنبال خواهد داشت و این آموزش ها باید از دوران پیش دبستانی به دانش آموزان آموخته گردد.

استاندار تهران ادامه داد: در شهر تهران در مجموع 32 هزار نفر از دانش آموزان پیروز نشدند تا دوره های مربوط به آموزش های پیش دبستانی را طی نمایند، که از این تعداد 10 هزار نفر که عموماً در حاشیه شهر زندگی می نمایند، از خانواده های بسیار کم برخوردار محسوب می شوند.

وی گفت: برای آموزش پیش دبستانی بچه ها کم برخوردار برنامه داریم.

استاندار تهران اضافه نمود: بنای ما همکاری با شهرداری تهران است و رویکرد مدیریت جدید شهرداری مبنی بر عدم تراکم فروشی قابل تقدیر است.

محسنی بندپی افزود: در منطقه 4 آموزش وپرورش شهر تهران همانند منطقه 22 با تراکم دانش آموزان در کلاس های درس مواجهیم، به طوری که در هر کلاس درس 40 دانش آموز حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 61

به "رویکرد جدید شهرداری بر عدم تراکم فروشی قابل تقدیر است، برای آموزش پیش دبستانی برنامه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویکرد جدید شهرداری بر عدم تراکم فروشی قابل تقدیر است، برای آموزش پیش دبستانی برنامه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید