خبرنگاران 107 قبضه اسلحه شکاری و کلت کمری در کرمانشاه کشف شد

به گزارش پزشکی مدرن، کرمانشاه- خبرنگاران- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از انهدام یک باند قاچاق اسلحه در کرمانشاه اطلاع داد گفت: از این باند 99 قبضه اسلحه شکاری و هشت قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

خبرنگاران 107 قبضه اسلحه شکاری و کلت کمری در کرمانشاه کشف شد

روابط عمومی دادستانی کرمانشاه یکشنبه شب به نقل از شهرام کرمی بیان کرد: برای اعضای این باند 2 نفره پس از دستگیری توسط نیروهای نظامی و امنیتی پرونده قضایی تشکیل شده و اکنون در بازداشت بسر می برند.

دادستان کرمانشاه در ادامه با هشدار به اراذل و اوباشی که اقدام به خرید سلاح گرم می نمایند، بیان کرد: به افرادی که با سلاح گرم در فضای مجازی و یا ملاء عام قدرت نمایی و با ایجاد رعب و وحشت بین مردم و ترویج خشونت امنیت عمومی را تهدید می نمایند هشدار می دهیم که با اشد مجازات روبرو خواهند شد.

وی توضیح داد: ضابطین دستگاه قضایی بصورت مستمر و دقیق فضای مجازی را رصد می نمایند و با شناسایی قدرت نمایانی که از سلاح گرم برای ایجاد رعب و وحشت استفاده می نمایند، آنها را دستگیر و به دستگاه قضایی ارجاع می دهند.

کرمی اعلام نمود: همچنین اگر شاهد چنین حرکتی نیز از سوی این افرادی در ملاء عام باشیم، برخوردی بدون اغماض و جدی با آنها خواهیم داشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 391

به "خبرنگاران 107 قبضه اسلحه شکاری و کلت کمری در کرمانشاه کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 107 قبضه اسلحه شکاری و کلت کمری در کرمانشاه کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید