خبرنگاران سناتور دموکرات: ترامپ جان میلیون ها نفر را به خطر می اندازد

به گزارش پزشکی مدرن، تهران- خبرنگاران- سناتور الیزابت وارن با انتقاد از عملکرد دولت ترامپ در نزدیکی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: ترامپ به خاطر منافع سیاسی جان میلیون ها نفر را به خطر می اندازد.

خبرنگاران سناتور دموکرات: ترامپ جان میلیون ها نفر را به خطر می اندازد

به گزارش خبرنگاران، وارن سناتور دموکرات از ایالت ماساچوست جمعه شب در پیام توییتری نوشت: مردم آمریکا به خدمات پستی نه تنها در زمان برگزاری انتخابات بلکه برای ارسال داروهای حیاتی، چک های تامین اجتماعی و دریافت موارد دیگر وابسته هستند.

سناتور وارن با انتقاد شدید از سیاست بازی های دولت ترامپ و تلاش برای تضعیف خدمات پستی در کشور نوشت: دونالد ترامپ و همفکرانش، جان میلیون ها انسان را برای منافع سیاسی در معرض خطر قرار می دهند.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا و تلاش های ترامپ برای تضعیف و از بین بردن فرصت حضور مردم در انتخابات از طریق رای گیری پستی، اداره پست آمریکا هفته گذشته به ایالت ها هشدار داده که برخی رأی های انتخابات ریاست جمهوری نوامبر که از طریق پست ارسال می شوند ممکن است با تأخیر به مقصد برسند و در نتیجه به موقع شمرده نشوند.

شبکه تلویزیونی ام بی سی نیوز نیز تأیید می کند که ایالت های پنسیلوانیا، کارولینا، تگزاس و کالیفرنیا نامه هایی از اداره پست دریافت کرده اند که به آن ها گفته شده است این اداره نمی تواند تضمین کند که برخی رأی ها به موقع تحویل داده شوند.

این در حالی است که برخی نگران این مسئله هستند که رئیس جمهور و لوئیس دی جوی رئیس اداره پست (که یکی از حامیان و متحدان ترامپ است) در حال سیاسی کردن اداره پست هستند تا به ستاد انتخاباتی ترامپ کمک کنند برنده شود یا دست کم به او کمک کنند در صورت باخت، نتیجه انتخابات را به چالش بکشد. ترامپ اذعان کرده که جلوی بودجه اداره پست را گرفته تا مانع رأی گیری از طریق پست شود.

منابع آگاه به ام بی سی نیوز گفته اند که دی جوی هفته گذشته در کاخ سفید با ترامپ دیدار کرده است. این بدان معناست که ترامپ چند روز قبل خبرنگاران را فریب داد و ادعا کرد که با دی جوی گفت وگویی نداشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 217

به "خبرنگاران سناتور دموکرات: ترامپ جان میلیون ها نفر را به خطر می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سناتور دموکرات: ترامپ جان میلیون ها نفر را به خطر می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید