تمام مسیرهای منتهی به جمکران مسدود می گردد

به گزارش پزشکی مدرن، خبرنگاران/قم معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم با اشاره به لغو تمام برنامه های نیمه شعبان گفت: تمام مسیرهای منتهی به مسجد جمکران نیز مسدود خواهد شد.

تمام مسیرهای منتهی به جمکران مسدود می گردد

بیژن سلیمان پور امشب در گفت وگویی اعلام کرد: برابر مصوبه های ستاد ملی مدیریت کرونا هشتم و نهم فروردین ماه جاری از ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به شهر قم ممانعت به عمل می آید.

رئیس شورای اطلاع رسانی قم یادآور شد: از تمام هموطنان می خواهیم از حرکت و مراجعه به سمت استان قم خودداری نمایند چرا که هیچ گونه برنامه ای به مناسبت نیمه شعبان در قم برگزار نخواهد شد.

وی افزود: محدودیت های ترافیکی داخل شهر قم نیز فردا و پس فردا برقرار خواهد شد و تمام مسیرهای منتهی به مسجد جمکران اعم از بلوار پیامبر اعظم، بلوار مرجعیت و غیره مسدود خواهد شد.

سلیمان پور اعلام کرد: هیچ گونه ایستگاه صلواتی، مراسم و برنامه رسمی تجمعی به این مناسبت برگزار نخواهد شد و برنامه های این مناسبت به صورت مجازی و از صداوسیما پخش می گردد.

وی با بیان اینکه همه این تصمیم ها مطابق با دستورهای ستاد ملی کرونا و از بیم افزایش شیوع بیماری در کشور است توضیح داد: از همه هموطنان و شهروندان قم می خواهیم در منازل خود برنامه های تدارک دیده شده به این مناسبت را به وسیله فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی مشاهده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 690

به "تمام مسیرهای منتهی به جمکران مسدود می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مسیرهای منتهی به جمکران مسدود می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید