تساوی استقلال و سایپا در نیمه نخست

به گزارش پزشکی مدرن، استقلال و سایپا در نیمه نخست به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تساوی استقلال و سایپا در نیمه نخست

به گزارش خبرنگاران، استقلال و سایپا امشب (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به خاتمه رسید. در این نیمه مسعود ریگی در دقیقه 15 برای استقلال و فرشید باقری (گل به خودی) در دقیقه 45 برای سایپا گل زنی کردند.

استقلال در نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشت و اجازه عرض اندام به شاگردان ابراهیم صادقی نداد. شاگردان فرهاد مجیدی در این نیمه بیشتر تلاش می کردند که از جناحین به خصوص از سمت چپ و توسط زکی پور به دروازه فلاح زاده برسند اما اغلب اوقات ناکام بودند و مدافعان ساپیا اجازه نفوذ به وینگرهای استقلال را ندادند.

با این حال آبی پوشان پایتخت در دقیقه 15 روی یک کار ترکیبی در پشت محوطه جریمه و توپی که محمد دانشگر برای مسعود ریگی کاشت، با شوت محکم و دقیق این هافبک به گل نخست رسید. البته این خاتمه کار نبود و بازیکنان سایپا در اواخر نیمه نخست روی نفوذ سلیمان از جناح راست و ارسال این بازیکن، توسط فرشید باقری، بازیکن استقلال دروازه حسین حسینی را باز کردند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در این نیمه بیشتر از همه چیز، خطاهای پرتعداد دو تیم به چشم می خورد که باعث گرفته شدن سرعت بازی شد. حیدری، داور بازی هم یک بار به خالد شفیعی کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، علی دشتی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، فرشید باقری و مهدی قایدی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 135

به "تساوی استقلال و سایپا در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی استقلال و سایپا در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید