تراکتور چگونه منصوریان را غافلگیر کرد؟

به گزارش پزشکی مدرن، به گزارش خبرنگاران، باشگاه تراکتور سه شنبه شب در اقدامی غافلگیرکننده با یک خبر کوتاه علیرضا منصوریان را از مربیگری این باشگاه کنار گذاشت تا وی نخستین فردی باشد که در لیگ بیستم از نیمکت یک تیم کنار می رود. تراکتوری ها در حالی تصمیم به برکناری منصوریان گرفتند که تیم شان در هفته پنجم 6 امتیاز داشت و با توجه به فشردگی امتیازات، امکان صعود چند پله ای برای هر تیمی از جمله تراکتور در جدول وجود دارد.

تراکتور چگونه منصوریان را غافلگیر کرد؟

منصوریان روز سه شنبه بدون دریافت هیچ پالسی تمرین تیمش را به انتها رساند و با اعلام یک روز استراحت برای سرخ پوشان، خود به تهران آمد تا از روز پنجشنبه در تبریز بار دیگر تمرینات این تیم را زیر نظر بگیرد.

منصوریان روز گذشته بدون اطلاع از اتفاقات پشت پرده ای تبریز در تهران به سر می برد و برای اولین بار با تماسی که یکی از مسئولان باشگاه بعد از ظهر با وی داشت متوجه خطری شد که تهدیدش می کرد. این مقام مسئول در تراکتور به منصوریان می گوید هیات مدیره با توصیه مالک باشگاه در حال تصمیم گیری در این خصوص است.

همین فرد ساعاتی بعد با منصوریان تماس می گیرد و از قطعی شدن این تصمیم با توصیه مالک باشگاه خبر می دهد و خیلی زود خبر برکناری منصوریان از رسانه رسمی باشگاه تراکتور اعلام می گردد.

برکناری منصوریان در هفته های ابتدایی فصل از اتفاق عجیبی تلقی نمی گردد چون تراکتوری ها در فصل های اخیر هم مربیان سرشناس خود را در همین هفته های ابتدایی از دست داده اند تا مربیان کم ادعای دیگری جای آنها را بگیرند. کنار رفتن مصطفی دنیزلی در فصل گذشته و یک فصل قبل از آن هم جورج لیکنز سرمربی مشهور بلژیکی، اتفاقات مشابهی بود که در تیم تراکتور به وقوع پیوسته بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 417

به "تراکتور چگونه منصوریان را غافلگیر کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور چگونه منصوریان را غافلگیر کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید