تاکید وزیر اقتصاد برای یاری به طرح های اشتغالزا

به گزارش پزشکی مدرن، وزیر اقتصاد در ادامه سفر به استان مازندران و بازدید از واحدهای فراوریی این استان از خطوط فراوری شرکت صنعتی بهپاک، وابسته به گروه توسعه صنایع بهشهر بازدید نمود.

تاکید وزیر اقتصاد برای یاری به طرح های اشتغالزا

به گزارش خبرنگاران،فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در بازدید از خطوط فراوری شرکت صنعتی بهپاک، وابسته به گروه توسعه صنایع بهشهر اظهار کرد: بهپاک در حوزه فعالیت خود برند خوشنامی محسوب می گردد و نباید به قدمت بیش از 50 ساله این شرکت بی توجه بود و لازم است که به تقویت و ماندگاری این برند یاری کنیم.

وزیر اقتصاد در جریان این بازدید که تفاهم نامه مشترک میان صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها و گروه سرمایه گذاری توسعه ملی به منظور حذف محدودیت های قانون برطرف موانع و تحقق بیش از پیش شعار سال به امضاء رسید، با تاکید بر این که با امضای این تفاهم نامه به طور مستقیم برای تعداد 200 نفر اشتغالزایی خواهد شد، اضافه کرد: این گام عظیم، فراوری درون زا را توسعه می دهد که در نوع خود بسیار قابل توجه است.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمیه اظهار کرد: این اقدامات به برکت ایام فاطمیه انجام می گردد و باید از برکت کوثر گونه ایام شهادت ایشان به خوبی بهره مند شویم.

وزیر امور مالی و دارایی با اشاره به اینکه مردم بهشهر همیشه در راه جنگ علیه دشمنان، انقلاب و حفظ نظام از هیچ کوششی دریغ نکرده اند، گفت: متاسفانه شهرستان بهشهر از نرخ بالای بیکاری رنج می برد و باید به مدد طرح های اینچنین به رشد اشتغالزایی در منطقه یاری نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 482

به "تاکید وزیر اقتصاد برای یاری به طرح های اشتغالزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید وزیر اقتصاد برای یاری به طرح های اشتغالزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید