تاکید رئیس فدارسیون کشتی به اتحاد داوران

به گزارش پزشکی مدرن، جلسه کمیسیون داوران کشتی کشور امروز (دوشنبه) با حضور رئیس فدراسیون کشتی برگزار گردید.

تاکید رئیس فدارسیون کشتی به اتحاد داوران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه با اشاره به حضور محمد مصلایی پور بعنوان یک داور جوان المپیکی و آینده دار بعنوان سرپرست کمیسیون داوران از همه داوران خواست که از وی حمایت لازم را بعمل آورند.

رئیس فدراسیون کشتی توضیح داد: باید اتحاد و همدلی بین داوران کشور بیشتر گردد و به جهت ارتقاء سطح فنی داوری کشتی می بایست کاهش منطقی در تعداد داوران بین المللی داد و هم اکنون تعداد داوران بین المللی ایران بالاست.

در ادامه توضیحاتی به اعضاء در خصوص اپلیکیشن داوری داده شد و مقرر شد پس از اعمال پیشنهادات اعضاء این اپلیکشین که با هدف شفاف سازی و اجرای عدالت در داوری ساخته شده است به زودی روی سایت فدراسیون کشتی بارگذاری گردد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه حق الزحمه های داوری بود که افزایش آن با توجه به تورم موجود، مورد تأیید رئیس فدراسیون نهاده شد.

برنامه ریزی کمیسیون داوران جهت جذب قهرمانان به حرفه داوری و همچنین تعداد مدرسین داوری کشور در رشته های مختلف از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود ضمن اینکه در خصوص رتبه بندی داوران به جهت حضور در مسابقات به خصوص استفاده از بهترین داوران در مسابقات لیگ برتر و مسابقات انتخابی تیم ملی، مورد تأکید اعضاء نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 305

به "تاکید رئیس فدارسیون کشتی به اتحاد داوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید رئیس فدارسیون کشتی به اتحاد داوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید