بیش از 90 درصد اصناف بهار محدودیت های کرونایی را رعایت کردند

به گزارش پزشکی مدرن، خبرنگاران/همدان فرماندار بهار از موفقیت طرح محدودیت دوهفته ای کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 90 درصد از اصناف و کسبه شهرستان بهار محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا را رعایت کردند.

بیش از 90 درصد اصناف بهار محدودیت های کرونایی را رعایت کردند

احسان قنبری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به پلمب 15 واحد صنفی متخلف در هفته گذشته، اظهار کرد: در زمینه ممنوعیت تردد در جاده های شهرستان نیز 148 مورد تذکر و شش مورد جریمه یک میلیون تومانی و دو مورد جریمه 200 هزار تومانی اعمال شد.

وی با بیان اینکه تردد بین استانی در جاده های شهرستان بهار زیاد است، شرح داد: به علت اینکه شهرستان بهار در سه راهی واقع شده است، جهت تردد خودروهای زیادی است.

قنبری با اشاره به اینکه براساس تصمیمات ستاد کرونای استان فقط تردد بین همدان و بهار مجاز است، اضافه کرد: با توجه به اینکه روزانه 3000 تا 4000 نفر به علت مباحث کاری و اشتغال از همدان به شهرستان بهار تردد دارند این مسئله در ستاد کرونای استان مطرح و در نهایت تردد در این جهت مجاز اعلام شد.

وی با تأکید بر اینکه طرح ممنوعیت تردد از ساعت 21 تا 4 صبح نیز در شهرستان بهار بسیار پیروز بوده است، خاطرنشان کرد: هیچ تقاضایی برای مجوز تردد در ساعات 21 تا 4 صبح از فرمانداری در طول این مدت خواسته نشده است.

فرماندار بهار با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته فرایند ورودی به مراکز درمانی و بیمارستان این شهرستان ثابت بوده است، یادآور شد: فرایند ورود بیماران به مراکز بیمارستانی و درمانی بهار بالا بود اما در هفته گذشته این فرایند ثابت شده و افزایش نداشته است.

وی تأکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا به امروز 1070 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و به مراکز درمانی شهرستان بهار مراجعه کردند که تست حدود 500 نفر مثبت بوده و همچنین 155 نفر از شهفرایندان بهاری به علتابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 388

به "بیش از 90 درصد اصناف بهار محدودیت های کرونایی را رعایت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 90 درصد اصناف بهار محدودیت های کرونایی را رعایت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید