به خودم حق می دهم به بی طرف نبودن دبیر سابق فدراسیون شک کنم

به گزارش پزشکی مدرن، سعید بیگی پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اشاره به برخی از اظهارات ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی بیان داشت: کری خوانی ایشان خارج از چارچوب حرفه ای صورت گرفت و در شان معاون یک باشگاه لیگ برتری نبود. ایشان با این رفتار شان نشان دادند احتمال اینکه در زمان مسئولیت شان در فدراسیون فوتبال هم خیلی بی طرف نبودند، وجود داشت. در واقع شکوری با این کری خوانی خودش را زیر سئوال برد.

به خودم حق می دهم به بی طرف نبودن دبیر سابق فدراسیون شک کنم

وی اضافه کرد: اگر قرار به کری خوانی های عامیانه باشد، ما هم می توانیم این کار را بکنیم اما جایگاه و شخصیت های حقوقی ما این اجازه را نمی دهد.

پیشکسوت آبی پوشان شرح داد: بد نیست من به بحث فُرمت که این روزها تکه کلام برخی از دوستان شده اشاره کنم و بگویم این دوستان قصد تحریف تاریخ را دارند که این اصلاً شدنی نیست. اگر قرار به فُرمت جدید و قدیم بود، برخی تیم ها چطور از لیگ های مختلف با فرمتهای مختلف قهرمانی جمع کردند و با یک قانون من در آوردی برای خودشان ستاره زدند و حالا AFC را هم زیر سئوال می برند. خوشبختانه در جریان همین رقابتهای اخیر لیگ قهرمانان آسیا که با قهرمانی اولسان هیوندای به اتمام رسید، AFC بارها پوسترهای رسمی از قهرمانان ادوار گذشته این مسابقات منتشر کرد که خود گویای همه چیز بود.

بیگی خاطرنشان ساخت: این بحث سخیف تر از آن است که من بخواهم بیشتر در خصوص آن اشاره کنم و ترجیح می دهم بیشتر در خصوص تیم خودم، استقلال صحبت کنم. تیمی که در این فصل هم می بینیم خیلی از بدخواهانش وِل کن آن نیستند و کمر به نابودی اش بسته اند.

هافبک پیشین استقلال تاکید کرد: من از ابتدا از فکری حمایت کردم و همچنان حامی او هستم و معتقدم برخی ها قصد دارند با تحرکاتی تمرکز او را بر هم بزنند. جدول لیگ نشان می دهد استقلال بر خلاف چند فصل گذشته امتیازات اول فصل را خوب گرفته و حالا فرصت دارد تا با رفع مسائل فنی و فردی، نتایج بهتری هم در ادامه راستا بگیرد.

وی اضافه کرد: من از هواداران و به خصوص هوادارانی که در صفحات مجازی فعالیت می کنند می خواهم واقع بین بوده و با دست خودشان آب به آسیاب آنهایی که می خواهند استقلال را در این فصل هم زمین بزنند ندارند. بر خلاف خیلی از حدس ها، لیگ بیستم بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال است. اگر این تیم حفظ و از آن حمایت شود، یقین داشته باشید که همین تیم نه تنها ظرفیت قهرمانی در لیگ برتر، بلکه ظرفیت های بالایی برای درخشش در آسیا را هم دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 453

به "به خودم حق می دهم به بی طرف نبودن دبیر سابق فدراسیون شک کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به خودم حق می دهم به بی طرف نبودن دبیر سابق فدراسیون شک کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید