آنالیز کارنامه نفت وگازی جهاد دانشگاهی در

به گزارش پزشکی مدرن، دوازدهمین قسمت ویژه برنامه +چرخ ساعت 19 امروز، چهارشنبه 1 مرداد، با آنالیز دستاورد های جهاد دانشگاهی در صنعت نفت و گاز روی آنتن شبکه چهار می رود.

آنالیز کارنامه نفت وگازی جهاد دانشگاهی در

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، در این قسمت برنامه +چرخ، حافظ آهی به عنوان مجری-کارشناس با دکتر محسن مردانی، معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی صنعتی شریف تبادل نظر خواهد نمود. نصب و بهره برداری از طراحی و ساخت اولین بازوی بارگیری نفت در جزیره خارک، راه اندازی خط فراوری مته های حفاری سه دندانه ای، طراحی و ساخت ماشین بازیافت و زیست پالایی پسماند های نفتی، راه اندازی اولیه دومین دکل 2000 اسب ساخت داخل تحویل شده به شرکت ملی حفاری، اتمام موفقیت آمیز پروژه کسب دانش فنی طراحی و ساخت کارخانجات نمک زدایی با ساخت پایلوت 25 بشکه در روز، اتمام پروژه کسب دانش فنی فراوری کربن فعال از قیر طبیعی، دستیابی به فناوری ساخت جرم های ویژه نسوز با کاربرد در صنعت پتروشیمی و ... از جمله دستاورد های جهاد دانشگاهی در صنعت نفت و گاز در سال های گذشته هستند.

در بخش دیگری از +چرخ محمود حاج زمان، روزنامه نگار علم، به بهانه بیستمین سالگرد کشف تاو نوترینو، مباحث مربوط به ذرات بنیادی را آنالیز می نماید. تاو نوترینو یکی از ذرات بنیادی زیراتمی است که بار الکتریکی ندارد.

مجله تصویری +چرخ مهم ترین رویداد های علم و فناوری و مسائل روزمره زندگی را با تمرکز بر تحولات علمی درباره ویروس کرونا و با نگاهی تخصصی و به زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان آنالیز و واکاوی می نماید.

+چرخ چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به صورت زنده و به مدت 45 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می گردد. مجری +چرخ حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه کنندگی +چرخ را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 170

به "آنالیز کارنامه نفت وگازی جهاد دانشگاهی در" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز کارنامه نفت وگازی جهاد دانشگاهی در"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید