اعتبارات تامین اجتماعی به 2هزار میلیارد تومان افزایش یافته است

به گزارش پزشکی مدرن، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد در سال گذشته مجموع اعتباراتی که برای پرداخت وام به بازنشستگان در نظر گرفته شد 200 میلیارد تومان بود اما سال جاری این مبلغ به بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار افزایش یافته است.

اعتبارات تامین اجتماعی به 2هزار میلیارد تومان افزایش یافته است

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری در نشست با شرکای اجتماعی و روسای کانون های بازنشستگان استان ایلام اضافه نمود: در مرحله اول متناسب سازی حقوق 3 میلیون و 600 هزار بازنشسته در مرداد ماه انجام شد و ماهانه 10 هزار میلیارد تومان به این قشر از جمعیت پرداخت شد.

وی گفت: برای اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی رایزنی ها و اقدامات خوبی انجام گرفته است و امیدواریم طی هفته های آینده اجرا گردد.

سالاری بیان نمود: پرداخت بخشی از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت در بودجه سال آینده تصویب شده است و این سازمان از همه ظرفیت ها و توان کارشناسی برای دریافت مطالبات و ارتقای خدمات جامعه تحت پوشش استفاده می نماید.

وی مطرح نمود: سالانه 2 هزار میلیارد تومان برای 300 قلم تجهیزات یاری پزشکی در حوزه درمان برای بیمه شدگان هزینه می گردد.

بهزاد علیزاده، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه های ارزشمند هستند، یادآور شد: آنالیز و برطرف مسائل این افراد، همیشه باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 563

به "اعتبارات تامین اجتماعی به 2هزار میلیارد تومان افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات تامین اجتماعی به 2هزار میلیارد تومان افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید