ارسال لایحه پرسپولیس درباره اتفاقات ملاقات با سپاهان به فدراسیون فوتبال

به گزارش پزشکی مدرن، لایحه باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات روی داده در ملاقات با سپاهان اصفهان به دفتر رئیس فدراسیون فوتبال ارسال شد.

ارسال لایحه پرسپولیس درباره اتفاقات ملاقات با سپاهان به فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه امروز (چهارشنبه) پس از تکمیل مدارک و اسناد، استفاده از مطالب رسانه ها و اظهارات اجرا شده و پس از جمع بندی تصاویر و ویدئوهای موجود، لایحه رسمی خود را در ارتباط با اتفاقات روی داده مرتبط به بازی با سپاهان از هفته بیست ودوم لیگ برتر (خلیج فارس)، برای آنالیز به دفتر شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

با توجه به تصمیم اتخاذشده در بخش مدیریتی باشگاه پرسپولیس و همچنین لزوم حاکم شدن آرامش بر فضای فوتبال و جامعه، امکان آنالیز مسائل رقم خورده توسط مراجع ذیصلاح در فضایی با تنش ها و حساسیت های کمتر و در نهایت با توجه به در پیش بودن دربی عظیم فوتبال ایران و لزوم تمرکز اعضای تیم روی این مسابقه، از پرداختن به بازی گذشته در رسانه ها و شبکه های اجتماعی پرهیز خواهد نمود. باشگاه پرسپولیس مدارک موردنظر و مستندات خود را ارائه نموده و از این به بعد کار را به تصمیم گیرندگان امر در فدراسیون فوتبال می سپاریم و به عدالت ورزی و عدالت محوری بخش های حقوقی در فدراسیون فوتبال با نگاهی پر از امید می نگریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 704

به "ارسال لایحه پرسپولیس درباره اتفاقات ملاقات با سپاهان به فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال لایحه پرسپولیس درباره اتفاقات ملاقات با سپاهان به فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید