اختصاص 4 بیمارستان برای واکسیناسیون بیماران خاص در تهران

به گزارش پزشکی مدرن، تهران (پانا) - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از خاتمه تقریبی واکسیناسیون بیماران تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی تحت پوشش این دانشگاه اطلاع داد و گفت چهار مرکز در بیمارستان های مهدیه، امام حسین، اختر و طرفه اعلام شده که سایر بیماران خاص می توانند مراجعه نمایند و با آنالیز مدارکشان واکسیناسیون شان انجام می گردد.

اختصاص 4 بیمارستان برای واکسیناسیون بیماران خاص در تهران

به گزارش ایسنا، علیرضا زالی درباره شرایط واکسیناسیون بیماران خاص، گفت: اداره کل بیماری های خاص در وزارت بهداشت پرونده های افراد را بر اساس محل سکونت شان به دانشگاه مربوطه ارجاع می دهد. تا به امروز در سطح دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در استان تهران توانستیم حدود 70 هزار پرونده با مجموعه بیمارستان های استان تهران و پرونده هایی که وزارت بهداشت به ما داده، ثبت کنیم.

در عین حال دکتر بهادری- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیمارانی که پرونده آنها در سیستم وزارت بهداشت ثبت شده از سوی سیستم بهداشتی برای تزریق واکسن کرونا با آنها تماس برقرار شده و درباره زمان و مکان واکسیناسیون به آنها اطلاع رسانی می گردد.

وی اضافه کرد: بیماران خاص مانند تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی کاملا تزریقات شان صورت گرفته و تنها گروهی که باقی مانده اند، بعضی بیماران ام اس، بعضی مبتلایان به سرطان و بعضی پیوندی ها هستند که اینها واکسن شان تامین شده است. چهار مرکز در بیمارستان های مهدیه، امام حسین، اختر و طرفه اعلام شده که این افراد می توانند مراجعه نمایند و با آنالیز مدارکشان واکسیناسیون شان انجام می گردد. واکسن شان تامین شده و مسئله ای برای واکسیناسیون آنها نداریم.

بهادری گفت: مشکل خاصی برای تزریق واکسن به بیماران خاص نداریم و تقریبا بیشتر واکسیناسیون بیماران خاص مان مانند تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی ها صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 696

به "اختصاص 4 بیمارستان برای واکسیناسیون بیماران خاص در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 4 بیمارستان برای واکسیناسیون بیماران خاص در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید