اتحادیه اروپا: ممکن است تحریم های جدید علیه روسیه وضع کنیم

به گزارش پزشکی مدرن، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام نمود که محتمل است در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا که حدود دو هفته آینده در بروکسل برگزار می گردد، تصمیماتی در رابطه با وضع تحریم های جدید علیه روسیه گرفته گردد.

اتحادیه اروپا: ممکن است تحریم های جدید علیه روسیه وضع کنیم

با ما سفر کنید و با هزینه سفر به اروپا چقدر است از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه طی سخنانی در مجلس اروپا از احتمال وضع تحریم های جدید علیه روسیه در ارتباط با قضیه آلکسی ناوالنی اطلاع داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بورل در این خصوص به نمایندگان مجلس اروپا گفت: ما روز 22 فوریه [4 اسفند] در نشست شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا و پس از آن در نشستی که در ماه مارس برگزار می گردد، در مورد این مسائل [مرتبط با روسیه و آلکسی ناوالنی] بحث خواهیم کرد و تصمیماتی در مورد برداشتن گام های بیشتر اتخاذ خواهد شد.

وی اضافه نمود: احتمالاً این تصمیمات شامل تحریم هایی علیه روسیه نیز خواهد شد. من با توجه به اختیاراتم به عنوان مسئول سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا، پیشنهادات خاصی در این زمینه ارائه خواهم کرد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 510

به "اتحادیه اروپا: ممکن است تحریم های جدید علیه روسیه وضع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا: ممکن است تحریم های جدید علیه روسیه وضع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید