ابراز ناامیدی گروسی از عدم سفر به ایران پیش از نشست شورای حکام

به گزارش پزشکی مدرن، تهران (پانا) - مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در اظهاراتی، عدم ارتباط خود با دولت نو ایران درخصوص مسائل هسته ای را حیرت انگیز خواند و گفت که انتظار داشته پیش از نشست آینده شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، به ایران سفر کند.

ابراز ناامیدی گروسی از عدم سفر به ایران پیش از نشست شورای حکام

به گزارش ایسنا، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه اعلام کرد که انتظار داشت پیش از نشست آینده شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاریخ 22 نوامبر سفری به ایران داشته باشد اما از اینکه تا به امروز دعوتنامه ای در این زمینه دریافت نکرده، ناامید شده است.

وی در ادامه مدعی شد عدم ارتباط وی با دولت تازه ایران از زمان به روی کار آمدن درخصوص مسائل حائز اهمیت، حیرت انگیز است.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش تر نیز در گقت وگو با فایننشال تایمز گفته بود: من نتوانسته ام با وزیر خارجه تازه ایران گفت وگو داشته باشم. من باید در سطح سیاسی این تعامل را داشته باشم. این مساله لازم الاجرا است. بدون آن ما نمی توانیم یکدیگر را درک کنیم.

وی در بخش دیگری از گفت وگوی خود با اشاره به آنچه مسائل مرتبط با دسترسی به سایت کرج بیان کرد، گفته بود: مسأله ای در کرج وجود دارد و من دارم روی آن کار می کنم. چاره موقت ما شدیدا تحت تاثیر قرار گرفته و دیگر بی عیب نیست، اما بی ارزش هم محسوب نمی شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: diabetesngo.ir شناسه مطلب: 931

به "ابراز ناامیدی گروسی از عدم سفر به ایران پیش از نشست شورای حکام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز ناامیدی گروسی از عدم سفر به ایران پیش از نشست شورای حکام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید